პრეზენტატორმა საინტერესოდ წარმოადგინა თემა, გამოკვეთა პრობლემა. პირადად მე, ძალიან დავინტერესდი ხელსაწყო ბაროსკოპით, რომელიც დამეხმარებოდა ამინდის პროცნოზში. თემა ავთენტურია და აქვს კავშირი რეალობასთან. მოსწავლეები მოირგებენ მეტეოროლოგებისა და სინოპტიკოსის როლებს და დააკვირდებიან სკოლის მიმდებარედ ტემპერატურას. არის კავშირი მათემატიკასთან.
ჩემთვის სიახლე იყო "შტორმგლასის" მეშვეობით ამინდის პროგნოზირება სახლის პირობებში,ასევე საინტერესოდ ჟღერდა მოსწავლეთა"როლურ თამაშში"ჩართვა.წარმათებები,ქალბატონო ზამირა.
კარგად წარმოაჩინა დასახული პრობლება და მიზანი,
ReplyDeleteპრეზენტატორმა საინტერესოდ წარმოადგინა თემა, გამოკვეთა პრობლემა. პირადად მე, ძალიან დავინტერესდი ხელსაწყო ბაროსკოპით, რომელიც დამეხმარებოდა ამინდის პროცნოზში. თემა ავთენტურია და აქვს კავშირი რეალობასთან. მოსწავლეები მოირგებენ მეტეოროლოგებისა და სინოპტიკოსის როლებს და დააკვირდებიან სკოლის მიმდებარედ ტემპერატურას.
ReplyDeleteარის კავშირი მათემატიკასთან.
წარმოდგენილი პრეზენტაცია ძალიან საინტერესო იყო, მოცემული თემის შინაარსი შეესაბამებოდა პრობლემას.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeleteქალბატონო ზამირა, ძალიან მომეწონა თქვენ მიერ დაგეგმილი პროექტი. მოსწავლეებთან ერთად სიამოვნებით ჩავერთვებოდი აღნიშნულ კვლევაში. დიდი მადლობა.
ReplyDeleteჩემთვის სიახლე იყო "შტორმგლასის" მეშვეობით ამინდის პროგნოზირება სახლის პირობებში,ასევე საინტერესოდ ჟღერდა მოსწავლეთა"როლურ თამაშში"ჩართვა.წარმათებები,ქალბატონო ზამირა.
ReplyDelete